Digitale straat

Digitale verwerking administratie biedt continuïteit voor uw toekomst
Ondernemers willen graag snel weten hoeveel omzet ze hebben gedraaid, wat hun kosten waren en wat er onderaan de streep over blijft. De grote stapel handmatig te verwerken administratie zit een snel en accuraat inzicht in de eigen financiën nogal eens in de weg. Dan krijg je pas weken of zelfs maanden later van de accountant te horen hoe je er financieel voor staat. Dat is voor ons niet acceptabel. Wij willen NU inzicht hebben in hoe we het doen. U toch ook? En hoe? Door een actueel en online inzicht in de financiën meteen weten hoe je ervoor staat en waar je mogelijk moet bijsturen.

Digitale straat
De digitale straat is een manier van werken waarbij alles online gebeurt. Uw verkoopfacturen worden digitaal naar uw klant verstuurd en verwerkt in uw administratie. Uw inkoopfacturen, die in pdf aangeleverd worden door uw toeleveranciers, stuurt u direct door naar uw digitale archief. Inkoopfacturen op papier scant u en stuurt u door naar uw digitale archief. Dat kan via email, uploaden of ‘slepen’ van uw bureaublad naar het archief. Op deze manier worden uw inkoopfacturen direct opgenomen in uw boekhouding. De inkoopfacturen worden, op digitale wijze, wel of niet door u gefiatteerd waarna u, of een van uw medewerkers, de leverancier mag betalen. Aan de achterkant zorgen onze of uw medewerkers ervoor dat de omzet en de kosten op de juiste grootboekrekeningen worden geboekt. Daarnaast maken we een directe koppeling tussen uw bankrekeningen en uw boekhoudpakket waarmee u direct inzicht heeft in de debiteurenstand en uw cashflow. Op deze wijze heeft u altijd een actueel en online inzicht in uw financiën. Overigens andere koppelingen, bijv. met uw loonpakket, zijn op te nemen in de digitale straat.

Managementinformatie

U geeft zelf aan welke informatie voor u echt relevant is. Waar u op wilt sturen, uw KPI’s (key performance indicatoren). Dat kan zijn: omzet per vierkante meter, debiteurenstand, omzet per medewerker, omzet per product(groep), marges, verhouding personeelskosten/omzet, voorraad, aantal gewerkte uren, cashflow, btw saldo en ga zo maar door. Wij zorgen ervoor dat u dagelijks inzicht heeft in die KPI’s, weergegeven in cijfers, tabellen of grafieken, wat u maar wilt. Die bekijkt u op uw pc, laptop, tab of mobiele telefoon, any place, any time.

image001

Wat doet u en wat doen wij

Ook dat is iets wat u helemaal zelf bepaalt. Voor sommige bedrijven, die zich 100% op hun corebusiness willen richten, verzorgen we de gehele administratie. Andere bedrijven willen vooral zoveel mogelijk zelf doen en maken alleen gebruik van onze systemen en onze software. En daartussenin liggen nog vele andere mogelijkheden.

Voordelen digitale straat ten opzichte van traditioneel werken

  • Handmatig invoeren is foutgevoelig, digitaal verwerken niet
  • Nooit meer zoeken in dikke klappers naar in- of verkoopfacturen, alles digitaal bij de hand
  • Tijdbesparing administratief medewerker
  • Betere en snellere besluiten kunnen nemen op basis van een actueel inzicht in resultaten, successen en knelpunten
  • Doordat uw administratie altijd bij is heeft u op 1 januari uw concept jaarrekeningcijfers over het afgelopen jaar al bijna gereed
  • Moderne uitstraling naar uw medewerkers toe; loonstroken met aantal gewerkte uren, loonspecificatie en aantal vakantiedagen via mobiele app beschikbaar voor uw medewerkers